A VIN-FAKTOR Zrt. 2009. december 30-án csatlakozott a lakosság részére hitelt nyújtó pénzügyi szervezetek ügyfelekkel szembeni tisztességes magatartásáról szóló 2010. január 01-én hatályba lépett Magatartási Kódexhez.
A Társaság Panaszkezelési Szabályzatában rögzíti mindazokat az elvárásokat, melyek a panasz ügyintézésre vonatkozó hatályos jogszabályok rendelkezésein alapulnak, így azok betartása mindenki számára kötelező.
A Panaszkezelési Szabályzatunkat ide kattintva érheti el.
További letöltések
Letölthető MNB nyomtatvány
Letölthető meghatalmazás minta
A panasz Társaságon kívüli bejelentésének, orvoslásának lehetőségei
A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak minősülő ügyfél az alábbiakhoz fordulhat:
- Pénzügyi Békéltető Testület (a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén):
Ügyfélszolgálat: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
Levelezési cím: Pénzügyi Békéltető Testület, H-1525 Budapest BKKP Pf. 172.
Telefonszám: +36-80-203-776
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Honlap: www.penzugyibekeltetotestulet.hu
- Magyar Nemzeti Bank pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú megkeresések fogadására kialakított ügyfélszolgálat:
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Ügyfélkapcsolati Információs Központ: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1850 Budapest
Telefon: +36-80-203-776
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Honlap: www.mnb.hu/penzugyinavigator
- bíróság
A Pénzügyi Békéltető testület eljáró tanácsa egyezség hiányában akkor is kötelezést tartalmazó határozatot hozhat, ha a szolgáltató alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztónak minősülő ügyfél érvényesíteni kívánt igénye - sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor - nem haladja meg az egymillió forintot.
A fogyasztónak minősülő ügyfél a fenti esetben a Pénzügyi Békéltető Testület, illetve az MNB előtt megindítható eljárás alapjául szolgáló kérelem nyomtatvány megküldését kérheti, amelyről a panasz elutasítása esetén a Társaság külön is tájékoztatja a fogyasztónak minősülő ügyfelet.
Fogyasztónak nem minősülő ügyfél a fenti esetben a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvitája rendezése érdekében bírósághoz fordulhat.

Utolsó módosítás dátuma: 2022.02.01.
|